Warme oor, mopperende kater

Alle informatie over zelf glucose meten bij de kat.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Brenda01
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 147
Lid geworden op: 03 aug 2011, 11:33

Warme oor, mopperende kater

Bericht door Brenda01 »

Hallo, ik zet mijn vraag even hier neer;
Mijn kater Troy houd niet van dat je aan hem zit, hij doet niks (krabben of bijten), alleen hij mopperd en blaast, en wil weg lopen.
Nou prik ik dus zelf zijn bloedsuiker, en moet hij een warm oortje hebben, nou is het zo dat ik die dus warm moet wrijven, wil ik goed kunnen prikken.
Ik wrijf zijn oor toch wel een seconde of 30.
Maar dat wrijven vind ie helemaal niks en protesteert met gebrom, geblaas en gemiauw, dat geeft stress en kan zijn waarde (wat ik net heb vernomen van Carlijntje :hee: ) beinvloeden.
Hebben jullie tips hoe ik zo snel mogelijk dat oor warm krijg?
[url=https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AhtFILFqkS-CdFZEVElwMl9fbHpyZEtLeFc3eDM5REE&hl=nl]Waardes TROY[/url]
Gebruikersavatar
Annemiek van Carlijn
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
Berichten: 12800
Lid geworden op: 07 okt 2008, 12:13
Locatie: Overschie

Re: Warme oor, mopperende kater

Bericht door Annemiek van Carlijn »

Washandje natmaken, in een plastic zakje in de magnetron warm maken (niet heet natuurlijk, je wil het oortje niet gaar hebben... :vriendelijk: ) en even tegen het oor houden. Zorg dat je niet een vochtig oor hoeft te testen, ook dat beinvloed de waarde.
Gebruikersavatar
Brenda01
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 147
Lid geworden op: 03 aug 2011, 11:33

Re: Warme oor, mopperende kater

Bericht door Brenda01 »

Carlijntje schreef:Washandje natmaken, in een plastic zakje in de magnetron warm maken (niet heet natuurlijk, je wil het oortje niet gaar hebben... :vriendelijk: ) en even tegen het oor houden. Zorg dat je niet een vochtig oor hoeft te testen, ook dat beinvloed de waarde.
Nou , geweldig!, ga het gelijk uitproberen, moet toch zo +2 doen! :D
Thank je wel! :dankbaar:
[url=https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AhtFILFqkS-CdFZEVElwMl9fbHpyZEtLeFc3eDM5REE&hl=nl]Waardes TROY[/url]
Plaats reactie